فروشگاه اینترنتی طوبی

فروشگاه اینترنتی طوبی

فروشگاه اینترنتی طوبی

فروشگاه اینترنتی طوبی

فروشگاه اینترنتی طوبی

تجزیه و تحلیل تست اسپرم

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۱۲ ب.ظ

تجزیه و تحلیل تست اسپرم

غلظت: عمق زنده اسپرم در واحد حجم - میلی لیتر

٪ حرکتی: درصد تحرک اسپرم

درصد مورفولوژی: درصد اسپرم با مورفولوژی طبیعی

تمرکز اسپرم عملکردی = FSC: غلظت اسپرم با مورفولوژی طبیعی و حرکت پیشرفته درجه 3 و 4 برابر با a، b در واحد حجم است - میلی لیتر

غلظت اسپرم مرطوب = MSC: غلظت ترویج اسپری حرکتی 3 و 4 برابر با a، b در واحد حجم است - ml

Index of Motility Sperm = SMI: شاخص کیفیت همه نمونه ها، با توجه به تعداد و حرکت و مورفولوژی و فضای آکروزوم اسپرم

مجموع اسپرم در نمونه: تعداد کل اسپرم زنده در اندازه نمونه کل

مجموع اسپرم عملکردی در نمونه: تعداد کل اسپرم با مورفولوژی طبیعی و پیشرفته درجه 3 و 4 در حجم نمونه کل

مجموع اسپرم مچ دست: تعداد کل تحرک اسپرم در اندازه نمونه کل
آزمایش اسپرم در خانه

در آزمایشگاه مراکز ناباروری، یک اتاق نمونه برداری ویژه برای زوج ها در دسترس است، اما اگر نمونه برداری در این مکان ها دشوار باشد، نمونه را می توان در خانه گرفته و کمتر از نیم ساعت در دمای بدن (ظرف نمونه به بدن)، آن را به آزمایشگاه فرستاد. نمونه برداری باید از آزمایشگاه گرفته شود و کاملا تمیز شود. طول ظرف باید به اندازه کافی گسترده باشد. نمونه باید در عرض یک ساعت پس از انزال بررسی شود.
اسپرم خانگی

با یک روش ساده در خانه، می توانید وجود اسپرم در مایع منی پیدا کنید. این آزمون فقط برای تشخیص حضور اسپرم یا اسپرم در اسپرم است. برای انجام این آزمایش، یک لیوان یا ظرف دیگر را با آب پر کنید تا سر پر شود این آزمایش همچنین نیاز به برخی از اسپرم مردانه دارد. بهترین روش برای جمع آوری اسپرم است که متوقف کردن تفریق با همسر شما باشد. در این نوع همجوشی، پس از نفوذ آلت تناسلی، و زمانی که مرد قصد دارد انزال را از بین ببرد، بلافاصله آلت تناسلی خود را از واژن زن خارج می کند و منی را از بدن زن خارج می کند. سپس بعضی از مایع منی را به آرامی روی آب در شیشه یا ظرف قرار داده و منتظر بمانید. اگر اسپرم یک اسپرم یا اسپرم داشته باشد، بعد از مدتی اسپرم در آب ذخیره می شود و به پایین می رسد. اگر اسپرم پس از یک زمان کوتاه (حدود چند دقیقه) ناپدید شود و در آب باقی بماند، می توان نتیجه گرفت که اسپرم احتمالا بدون اسپرم است.
آزمایش اسپرم طبیعی

تعداد اسپرمها یا (تعداد اسپرم) یا (تراکم): تعداد طبیعی اسپرم 15 میلیون در هر سی سی اسپرم یا 40 میلیون اسپرم در کل انزال است. اگر تعداد اسپرم کمتر از 15 میلیون باشد، اسپرم oligo و اگر تعداد اسپرم صفر باشد، azoospermia نامیده می شود.
آزمایش اسپرم برای رابطه جنسی

در این روش، سلول های جنسی مرد (اسپرم) حاوی کروموزوم x با یک لیزر برچسب گذاری می شوند و سپس توسط یک دستگاه از این سلول ها از سلول های جنس حاوی کروموزوم Y غیر مشخص مشخص می شود. سپس، اگر دختر بخواهد اسپرم را داشته باشد، و اگر پسر بخواهد اسپرم، تخم مرغی است که معمولا در IVF برای لقاح یا تزریق اسپرم به رحم تخم گذاری می شود.

  • ولی خانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی