شعر در مورد بمیرم

شعر در مورد بمیرم ,شعر بمیرم,شعر بمیرم از فاضل نظری,شعر بمیرم بمیرم مازندرانی,شعر بمیرم اشکین,شعر بمیرم برات,شعر بمیرم,شعر میخوام بمیرم,شعر بگذار بمیرم,شعر نمی خواهم بمیرم,شعر دلم میخواد بمیرم,شعر برات بمیرم روزبه نعمت الهی,متن شعر بمیرم برات شهاب رمضان,متن شعر برات بمیرم,شعر شهاب رمضان بمیرم برات,شعر ماه منیرم برات بمیرم,شعر میرم مدرسه,شعر میرم از این شهر,شعر میرم,شعر میریام

شعر در مورد بمیرم

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد بمیرم برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

تاوان تو را می دهم

تو

زیباترین گناه من بودی

هر بار که حلقه را تنگ تر می کنی

مرگ شیرین تر می شود

این برزخ

از لحظه های دلواپسی لبریز است

آخرین تیر ترکش تویی

از کمان رها شو

می خواهم زیبا بمیرم.

شعر در مورد بمیرم

بگو چگونه بمیرمت

که اینگونه در من نفس می کشی

بگو چگونه وابسته ی بودنت نباشم

که اینگونه زندگی ام را با من قدم می زنی

و خنده ات را بیخ گوشم جا می گذاری

بگو چگونه در تو حبس نباشم

که اینگونه در من جاری هستی

تو بگو چگونه ترسِ از دست دادنت را نداشته باشم

که اینگونه با تو حالم خوب است.

شعر بمیرم

همه شب سجده برآرم،

که بیایی تو به خوابم

و در آن خواب بمیرم،

کـه تو آیی و بمانی …

شعر بمیرم از فاضل نظری

تو را

عاشقانه تر دوست خواهم داشت‎

چه بمیرم، چه بمانم‎

قلب تو آشیانه‌ی من است‎

و قلب من باغ و بهار تو‎

مرا چهار کبوتر است‎

چهار کبوتر کوچک‎

قلب من آشیانه‌ی توست‎

و قلب تو باغ و بهاران من.‏‎

شعر بمیرم بمیرم مازندرانی

آدم ها یا می‌مانند یا می‌روند

تو اما هیچکدامشان نیستی

نه آنچنان رفته که دل بسوزاند

نه آنقدر ها مانده

که خیالْ راحت کن باشد.

درد دارد این بلاتکلیفی..!

ترجیح می‌دهم روزی هزار بار از رفتنت بمیرم

تا اینکه ماندنت

قدرِ یک در آغوش کشیدن هم

به کار نیاید …

شعر بمیرم اشکین

از دست‌های من

جز این ثمری نیست:

گاهی ببارم

گاهی بمیرم

گاهی

اگر شد

در حیرت واژه ی دوست داشتن

تو را دوباره از نو بنویسم…

شعر بمیرم برات

تو بخواه

تا من برایت بمیرم

به طمع یک بوسه

با طعم نارنجی

یا هر رنگی تو بخواهی.

شعر بمیرم

در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم

اصلن به تو افتاد مسیرم که بمیرم

یا چشم بپوش از من و از خویش برانم

یا تنگ در آغوش بگیرم که بمیرم

شعر میخوام بمیرم

در آن نفس که بمیرم در آرزوی تو باشم

بدان امید دهم جان که خاک کوی تو باشم

به وقت صبح قیامت که سر ز خاک برآرم

به گفت و گوی تو خیزم به جست و جوی تو باشم.

شعر بگذار بمیرم

در هر گوشه ای از این ولایت که بمیرم

می توانم دوباره زنده شوم

اما

هراس من از غربت است

غربت در چشمان تو

که چون بیگانه ای مرا می نگرند!

شعر نمی خواهم بمیرم

امشب که برایت می‌نویسم

گریه‌ی تو

تنها موسیقی‌ست

که در رگ‌های خانه جریان دارد

و من چقدر گریه‌ات را

از چشمانت بیشتر دوست می‌دارم

که می خواهم بمیرم و هیچگاه

به چشم نبینم !

شعر دلم میخواد بمیرم

برای زیستن ، پوششی یگانه

و برای مردن کفی خاک

مرا بس بود .

 اینک خیال تو چنان در برم می گیرد

که برهنگی ام را

جمله جامه های جهان

کفاف نمی دهد .

و چون بر این حال بمیرم

چنان می گسترم در جهان

که تمامت خاک هم

کفایت نمی کندم .

شعر برات بمیرم روزبه نعمت الهی

می خواهم خواب اقاقیاها را بمیرم

خیال گونه

در نسیمی کوتاه

که به تردید می گذرد

خواب اقاقیاها را بمیرم.

متن شعر بمیرم برات شهاب رمضان

نشد به مهربانی ات شک کنم

نشد رسما برایت بمیرم

نشد دل آزرده شوی

از غروب ستاره ای دور و

تقصیر ها را من به گردن بگیرم

نشد در سایه ات پناه بگیرم از این همه سرما

نشد از این همه شب

خاطره ای بسازیم

بی خیال آرزوی صبح فردانشد.

متن شعر برات بمیرم

دلتنگی یعنی

من در اسارت تو از تنهائی رنج ببرم

ولی هیچ عطر زنانه ای مجذوبم نکند…

دلتنگی یعنی

من یک عمر برای تو شعر بنویسم و تو هرگز نخوانی

و من دلتنگ بمیرم!

شعر در مورد بمیرم

بیشتر بخوانید :

شعر در مورد ضمیر ناخودآگاه

شعر در مورد ژاله

شعر در مورد عاشورا

شعر در مورد ظاهر و باطن

شعر در مورد ذوالجناح